03 március, 2015

Zöldséges hús kis kínai beütéssel


Nehéz minden napra kitalálni, hogy mi is legyen az ebéd, változatos és finom is legyen.
A múlt héten kreáltam ezt a zöldséges húst, mondhatom finom lett, így meg is osztom Veletek a receptemet.

Hozzávalók: 2-3 személyre
                       30-35 dkg csirkemell, vagy hasonló hús
                                         (nálam most vesepecsenye volt csíkokra vágva)
                            20 dkg champion gomba
                            2-3 db sárgarépa
                            2-3 szál zöldhagyma
                            1/2 kaliforniai paprika (piros)
                            1 kicsi cukkini
                            só, bors, gyömbérpor, szójaszósz
                             1 teáskanál kukorica keményítö
                             szezámmag
                             sütéshez kókusz zsír vagy étolaj, vagy állati eredetü zsír (Reg-enor)

A hozzávalókat elöször elkészítem, megpucolom, feldarabolom, majd Wokban külön-külön mindet
hirtelen megpirítom, amíg minden elkészül egy lefedett lábasba vagy tálba tartom melegen,
ami már elkészült.
A hússal kezdem a sütés, és mikor átteszem másik edénybe akkor öntök rá 3 evökanálnyi szójaszószt, kicsit összeforgatom.
Amikor minden zöldséget készre pirítottam összeborítom az egészet, ízesítem a füszerekkel,  és kb. 1-1,5 dl vízbe elkeverem a kukorica keményítöt és összerottyantom az egészet, a végén szórom hozzá a szezámmagot.
Elég soknak bizonyult ez a mennyiség, mert 2 napi ebédünk lett kettönknek belöle, egyik nap rizzsel, másik nap tésztával tálaltam.

Jó étvágyat kíván hozzá! 

Nincsenek megjegyzések: