21 december, 2014

Chocolate chip cookies 20. Blogkóstolóra Csigabige kuckójából


20. Blogkóstolóra készítettem ezt a Cookiest Csigabige kuckójából választhattam a receptek közül, köszönöm a receptet és a lehetöséget!
Nagyon sok finomságot találtam nála, biztos még mást is el fogok készíteni, de most a karácsony elötti készülödésben kevés idöm volt rá.
Azért választottam ezt a kekszet, mert nagyon jól passzol a karácsony aprósütijeimhez, így eggyel több a választék.

Hozzávalók:
  • 280 gramm finomliszt
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 csapott teáskanál só
  • 210 gramm cukor (fele barna, fele fehér) én csak 180 grammot tettem bele
  • 225 gramm margarin, vagy vaj (vajjal készítettem)
  • 2 teáskanál vanília aroma (nálam 1 ampulla v.aroma és 1 púpos teáskanál vaníliás cukor)
  • 3 evökanálnyi víz
  • 2 db egész tojás
  • 10 dkg csokilencse 
A lisztet a sóval és a szódabikarbónával összekeverem. A cukrot, vaníliacukrot a margarinnal kikeverem és hozzáadom a tojásokat, a vanília aromát és a vizet, majd a liszt keveréket, és a csoki lencsét.
Sütöpapírral bélelt tepsire teáskanálnyi halmocskákat rakok (nekem most egy macaron szilikonlap és muffin formák voltak a segítötársaim).


180 fokon 15 perc alatt készre sütöm, pontosan ennyire volt szüksége, és nagyszerüre sikerdett! Köszönöm szépen a receptet Csigabige!

Tipp: tovább ne süssd, mert száraz lesz.

Jó étvágyat kíván!


Nincsenek megjegyzések: