12 február, 2014

Csirke muffin


 Ezt a receptet Koncz Andreától kaptam, azaz egy FB csoportban osztotta meg, és engedelmével most én is megosztom itt a blogon, és nagyon szépen köszönöm a receptet :)
Már elsö ránézésre nagyon tetszett, így minél hamarabb el is akartam készíteni, hát nem csalódtam, söt, biztos, hogy többször fog elöfordulni az étlapunkon.

Hozzávalók 12 db-hoz:

                      2 db csirkemell (kb. 60 dkg)
                      3 db tojás
                      2 evökanál finomliszt
                    15 dkg reszelt sajt
                      2 evökanál tejföl
                        só, bors ízlés szerint
                     2 kávéskanálnyi ételízesítö
                     3 gerezd fokhagyma
                    24 szelet Bacon szalonna

1. A Bacon szalonnával kibélelem a muffinformát, egy szelet pont körbe éri, majd egy másik szeletet kettévágok és az aljába + alakba teszem, így teljesen kibéleltem a formát.
2. A csirkemellet megmosom, papírtörlövel szárazra törlöm és apró kockákra vágom (kisebbre, mint egy kockacukor).
3. A tojást felverem és belekeverem a lisztet, a tejfölt a reszelt sajt felét, a fokhagymát (én reszelni szoktam) a füszereket és végül a csirke apróhúst, összekeverem és a formát megtöltöm vele.
Nálam ma került egy párba fürj tojás, mert már sürgösen felhasználásra várt, de enélkül is nagyon finom lesz.
A maradék reszelt sajttal megszórom a tetejét és 180-190 fokos sütöben 30-35 perc alatt készre sütöm. Zöldséges rizzsel tálalom, de más körettel is finom.
Hidegen is fogyasztható!

Jó étvágyat kíván hozzá!

1 megjegyzés:

Olgis írta...

Micsoda ötlet!