23 február, 2013

Pizza variációk

Ma estére mindenképpen kellett valamit sütnöm a Csajoknak, akiket a Lányom szülinapjára  meghívott. Túl nagy választék nem volt, mert a mai fiatalok igen csak szeretnek egyoldalúan étkezni, így természetesen Pizza volt a kiválasztott.

Pár napja a Blogokat bújva találtam  Vikinél ezt a receptet, csak nagyon keveset változtattam rajta, és annyi, hogy nekem ma kellett az egész mennyiség és megsütöttem mind, a képen látható pizzák lettek belöle. Sok nem maradt, így azt hiszem ízlett.

Én így állítottam össze a tésztát:

60 dkg kenyérliszt (BL-80)
  2 dkg friss élesztö
3,5 dl hideg víz (Liszt minöségtöl függö, lehet ettöl több is)
  2 dkg só
  1 csipet cukor
  4 dkg olíva olaj
2,5 dkg étolaj
1 mokkás kanál szárított oregánó

 A hozzávalókból tésztát dagasztottam, hagytam kb. 30 percig kelni, aztán egy kicsit átgyúrtam, majd míg a hozzávalókat, azaz a rá valókat elkészítettem pihent a tészta.

A Pizza Margaritá-ra jön a paradicsomszósz
 



(ami nálunk  nem jött be, én böségesen megkenem Ketchuppal, lehet sokaknak ez furcsa, de nekünk így ízlik). Ma Mozarella sajt és Gauda sajtom volt itthon ez jött a tetejére.

 
Pizza sonkás, szalámis

Pizza, ahogy mi szeretjük
 

sonkával, szalámival, lombardi paprikával, gombával és olíva bogyóval.

210 °C-on sütöttem kb. 18 percig.

Jó étvágyat kíván!

1 megjegyzés:

Viki írta...

Jaj de nagyon gusztusosak lettek. Most így éjfélhez közelegve is jöhetne egy szeletke.